Feb
2014

Inghetata pe paine in Singapore

Singapore: paine si inghetata

Am un sentiment de ajuns acasa de fiecare data cand aterizez pe aeroportul Changi din Singapore. Si mai apoi in taxi pe bulevardul larg, ce duce inspre centru,  las in stanga Marina Bay si o iau spre Orchard, apoi pe Scotts pana la hotel. De 7 ori am tot ajuns in Singapore, de fiecare data dupa-amiaza, de fiecare data se intuneca cum ajungeam in camera de hotel. Cina in prima seara e la food-court, prin traditie. Fie la ION on Orchard la nivelul -2, fie la Lau Pa Sat (care e in renovari, acum), fie la Newton Circus.
Si dupa un somn fara vise se face dimineata si la micul dejun de la piscina imi dau seama ca nu am nimic de facut toata ziua. Si e bine.

Singapore: Lights and the city

Am batut orasul stat in lung si-n lat, am vazut insula Sentosa cu atractiile ei, am fost si la Night Safari, am cascat ochii pe Orchard, am petrecut luna de miere, am prins ziua nationala, am filmat, am luat interviuri, am fost la concerte, am fost cu autobuzul turistic, am stat la umbra in gradina botanica, am vizitat descult templul indian din China Town,  m-am aventurat in cartierul Geylang, pentru cea mai autentica mancare malaeziana si pentru cea mai faimoasa supa laksa, am baut bere Tiger la barurile din Clarke Quay, Singapore Sling la Raffles, am mancat mancare arabeasca la Zam Zam langa moscheea din Arab Street si am vazut in imagini istoria locului la Muzeul Civilizatiilor Asiatice. Si astea nu doar o data. Asa ca, pentru mine, o vizita, o alta vizita in Singapore, inseamna stat la piscina, somn, si nopti la terase cu prietenii de acolo. Pentru tine, daca nu ai fost, iti recomand sa faci tot ce am facut eu si mai mult. Iar daca imi spui ce altceva ai facut o sa-ti urmez sfatul.

Singapore: Steam and the city

Inghetata pe paine a fost prima chestie inedita pe care am vazut-o cand am ajuns prima data in Singapore, acum multi ani. Si de data aceasta, ca la fiecare vizita anterioara, mosul cu painea si inghetata lui ma astepta pe Orchard. Nici de data aceasta n-am gustat.

Poze din Singapore – toata saptamana pe Facebook.